Dag 1 - Presentera dig och din häst

Redan gjort det en gång idag. haha!
Mig finns det inte så mycket mer att skriva om. Deas kan jag dock berätta lite mera om!
somsagt heter hon Ballykilcross Deas och är ett sto född 06. "grundinfon" hittar ni längre ner på sidan.

I övrig dårå. Hon är ju ganska ung (5 år) men av det jag har sett är hon inte alls så "unghästig" bortsett från några enstaka vanor så som att rycka upp huvudet lite då och då i ridningen. Deas har tävlat tre gånger i hoppning, på höjderna 85 och 95, senst gick hon nollad. På tävlingsplatserna är hon väldigt lugn och trygg. Hon älskar andra hästar och får gärna nya vänner!

Själv har jag ju endast ridit henne en gång, men kände direkt att det var en häst för mig!


//Bella



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0