Lista..

Dag 1, presentera dig och din häst
Dag 2, Det bästa/sämsta med din häst
Dag 3, Min största rädsla inom hästsport
Dag 4, Favorit bilderna på min häst
Dag 5, detta finns i min ryktlåda
Dag 6, Något annurlunda med min häst
Dag 7, Redskap/utrustning jag inte klarar mig utan
Dag 8, Min hästs vardagsoutfit
Dag 9, Min vardagsoutfit
Dag 10, mitt bästa hästminne
Dag 11, Min tävlings karriär
Dag 12,  En bild på stallet
Dag 13, Varför får ridning dig att må bra
Dag 14, Mina drömmar
Dag 1 - Presentera dig och din häst
Dag 2 - Det bästa/sämsta med din häst
Dag 3 - Min största rädsla inom hästsport
Dag 4 - Favorit bilderna på min häst
Dag 5 - Detta finns i min ryktlåda
Dag 6 - Något annurlunda med min häst
Dag 7 - Redskap/utrustning jag inte klarar mig utan
Dag 8 - Min hästs vardagsoutfit
Dag 9 - Min vardagsoutfit
Dag 10 - Mitt bästa hästminne
Dag 11 - Min tävlings karriär
Dag 12 - En bild på stallet
Dag 13 - Varför får ridning dig att må bra
Dag 14 - Mina drömmar

//Bella

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0