Välkommen till min nya blogg!

Denna kommer handla om mig och min häst, foto och en del hund!


Hästen jag kommer skriva om:


Född: 2006

Ras: (?) Import. irland iaf.

Färg: Mörkbrun

Tecken: Bläs

Kön: Sto

Mkh: Ca 160

e: Golden Lariat u: Pat the dancer


Deas är världens underbaraste häst, säger jag efter att bara träffat henne en gång. Hon följer mer än gärna med på alla tokigheter man hitttar på och positiv till precis allt. Hon gillar mat och att bli ompysslad. Skriver papper imon och sedan är hon min!




Min hund är av rasen Flat-coated Retriver, pigg och glad liten tjej som mer än gärna blir vän med precis allt och alla! Med lilla Chica har man aldrig tråkigt, vardagen med henne är fylld av skratt och tok. Tränar Freestyle för det mesta, men vi tränar även lydnad, spår, agility och en massa annat! Hon älskar att följa med till stallet och är lik sin matte väldigt intresserad av hästar! :)



Och jag själv, vem är jag då?
Jag heter Isabell, är absolut inget speciellt, inte bättre, snyggare eller smartare än någon annan. Bor i Sandviken tillsammans med min mamma och min hund. Jag har tre stora intressen, Hästar, Hundar och att fota! Jag går sista året på grundskolan och nu till våren söker jag gymnasium.



//Bella

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0